*Blåbärshoppet*

sam sagt, blåbärshoppet idag på Björnröd :D !!
LD: han kände sjukt pigg o glad,
framåt och allt i ett paket liksom<33
Grymma lilla rejser häst..xD
Nollade såklart""<333333
LC: samma här, lite "ännu" piggare nu..xdxdxd
haha, nollade i denna också.
han kände så framåt ,,
aja ponnyn hoppar som en gud.
en mest fatastiska,bästa ponnyn
med bästa hopptekniken!<3
ÄLSKADE HÄST......!!<33333333333333333333
Schema på veckan:
Måndag: Träna teater i skolan tyyyp,, bussen hem, hemma vid halv 5. äta snabbt.. ut o rida Lapaz, sen e springtur, in i duschen och aa, blogga och mocka såklart, fast det gör jag innan..xd
Tisdag: Ha teatern..xd bussen.:)rida lektion på Olympia,mocka packa hö osvosv..:P
Onsdag: Skolan..Lapaz, en skritt tur, elr så kan han följa med mig när jag ska gå en /springpromenad <3
Torsdag: Skolan. hopplektion, mocka aa,,!<3
Fredag: Skolan, hästarna vile, med jag o morfar åker hem o ger dem mat. sen äta kräftor.
Lördag: Rida hästarna (kanske) åka med dem till Björneröd där dem ska stå i 2 veckor då vi e på semester :(((())))
Söndag: Åka..<33
asså, det ska bli sjukt gött, att komma ifrån allt som *måste* göras, men ändå
kommer saknar det så j*vla mke :((( Mina hästar kommer jag sakna efter bara 1 sekund :(
Jag Älskar er så enormt mke, ni fattar inte hur sjukt j*vla mke jag älskar er :((<3<3<3<3<3
Ni kommer ha det bra..<3
men.....det kan vara sista gången vi ses.......<3
//Wiiiilmaaaaaa..!!<33333333333

Kommentarer
Postat av: sara

nej du är bäst !! /var bäst <3

2011-10-23 @ 21:09:02
URL: http://horseofcorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0