Hej Igen

Okejj, jag ska bara säga det så ni vet. på torsdag kväll(elr alla torsdagar) är jag
på hopplektion och kommer inte hem fören kl 9.00 så hinner inte blogga då..
Bara så ni vet liksom.;)

Dagen igår:

Det var ju typ "ledigt" igår, så aa vi var med Lapaz hos en
kiropraktor och kollade vad det var med honom .
Hon kom fram till att han hade 2 låsningar i halsen/nacken och 3 låsningar i ryggen..;(

Men jag tyckte det var bra att hon fixade det, så nu är han helt braa!!<333
Sen när vi kom hem så fotade jag typ massa blommar osvosv..
Om Mamma orkar ladda upp dem så får ni nog bilderna i helgen(oredigerade).:P

Men jag har kollat lite bilder och jag hittade 2 på mig och Lapaz, dem får ni såklart..<3
Det var typ det vi gjorde idag!!;)

Dagen idag!!xd

I skolan hade vi "frilufsdag" typ.. så vi hade massa grenar, länghopp, höjdhopp, 800 m, 60 m, kula, boll, stafett typ det..;)
Vi tävlade klass mot klass!!
I 800 m sprang jag på tiden 2.59..
Jätte nöjd, sprang typ snabbast av alla på hela dagen och det är nog 150 st..xd

och i 60 m kom jag 1:a i våran klass men jag vet inte hur jag kom av alla.
Men det är typ dem som går vidare från våran skola,, typ dem 2 bästa i varje gren
går vidare till ett DM. Jag tror jag ska vara med där.
Det beror på om det är 5:orna och 6:orna elr bara 6:orna..?!

Men iaf sjukt nöjd med min insats..;))
Sen följde jag med Paula hem ;)

AA, nu har jag bara gett hästarna kraftfoder och sånt, och så gick jag en liten promenad med Lapaz...
Nu har vi ätit räkor och godis..xd<3
Ska snart ge hästarna mat då kl börjar närma sig 22.00 :)))

Det var det jag har gjort idag!!

Kommer ett litet Schema om sista dagarna i veckan..

Lapaz:

Lördag: Lösgörande skritt+travarbete, skulle ta det lungt nu efter kotknäckaren.....

Söndag: En liten tur runt flygfätet elr ngt..;)

Hembys Olympia:

Lördag: Flygfältet :))<3

Söndag: Hoppning i paddocken elr en skogstur ..





Bilder på mig och Lapaz förra året !!<333333333333333

//Wilma:D<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0