Hejsvejs! ;)

idag har jag ridit Lapaz för en  tränare "Sunniva" Gick skit bra,
va hade Gymkana xd. hah min ponny ägde alla! :)<3
Vi skulle backe igenom ett as smalt och slingrit ställe och sen trava imellan en smal sak,
hoppa ett hinder, rida med en hand slalom och en hink i andra handen,
sen skulle man rida till backa med den till där man började alalomen och sen gallopera in i mål!!<333

Ponnyn stavas ELIT!

Sen fixade jag alla hästsaker hemma på gården och aa,
kl halv 3 kom pappa hem och då gjorde jag iordning Olympia
och hoppade henne i paddocken,
jag hoppade bara 70 cm, hoppade typ snett, tränade mke på de ;))

aa, jag red hem och gav dem mat.

Foderstaten som jag skrev till hästarna igår stämmde inte helt..xD
vill ni att jag ska skriva en "EXAKT" ??

Schema på veckan (mitt Schema)

Måndag: Skolan+läxor, ge några andras hästar mat, ge mina egna hästar mat, rida en liten tur på Olympia,
låte dem bete i 15 min..;)<33

Tisdag:Skolan+läxor, hästarna mat, rida Lapaz:D<3

Onsdag: Skolan+läxor, hästarna mat och aa, rida Olympia och Lapaz<33!!

Torsdag: Skolan+läxor, hästarna mat, Hoppa Olympia på Björneröd:D!!

Fredag: Skolan, inga läxor..xd mata hästarna, rida Lapaz <3

Lördag: Rida 2 hästar.fixa hästsaker, fylla på vatten,

Söndag: Rida 2 hästar, fylla vatten osvosv. dem får självklart mat på lör och sön också..xd


Lapaz Schema:

Måndag: Vila..

Tisdag:Skogen typ<3

Onsdag: Kort tur.

Torsdag: Vila;))

Fredag: Lösgörande arbete i paddocken:P

Lördag: Hoppa elr ngt.:))

Söndag: Flygfältet.


Olympias Schema:

Måndag: Liten tur.:)

Tisdag: Vila..!!<333

Onsdag: Skogen, klättra

Torsdag: Hoppträning på Björneröd.:P

Fredag: Vila!

Lördag: Flygfältet,

Söndag: Gymnastikhoppning i paddocken!<3


Nu taggas att se på ponnyakuten kl 19.30 i barnkanalen!<3

//








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0